Αρχική

Φροντίδα Προσώπου
Προϊόντα Βοτάνων Φροντίδα Σώματος
Προϊόντα Διατροφής Ειδικά Προϊόντα
Φροντίδα Μαλλιών Αρώματα

Αρχική| Επικοινωνία | Έρευνα | Γίνε συνεργάτης | E-shop

 

Τακτική άσκηση, το κλειδί για πιο "ζωηρό" σώμα.


Βρείτε το χρόνο για 20 λεπτά άσκησης κάθε δεύτερη μέρα. Δεν είναι απαραίτητο να ξεκινήσετε κάποιο άθλημα, το ζητούμενο είναι να γίνετε γενικά πιο δραστήριοι, να παρακινήσετε τους εαυτούς σας και να γίνετε πιο "ζωηροί".

Αν γυμνάζεστε σε τακτική βάση βοηθάτε στο να διατηρήσετε το δέρμα και τους μυς σας τεντωμένους  και την κυκλοφορία να εκτελείται βέλτιστα. Οι μυς σας αποτελούν τους "φούρνους" σας - όταν τους χρησιμοποιείτε, καίνε την ενέργεια!

Προσπαθήστε να κάνετε αεροβική γυμναστική για 20 λεπτά κάθε δεύτερη μέρα. Παρακάτω θα βρείτε μερικές προτάσεις.

Ένας γρήγορος περίπατος, η ποδηλασία ή το κολύμπι, αποτελούν έξοχα είδη αεροβικής γυμναστικής. 

Μελετήστε την περίπτωση να επενδύσετε σε ένα ποδήλατο γυμναστικής ή σε ένα κωπηλατικό μηχάνημα και γυμναστείτε στην άνεση του σπιτιού σας ακούγοντας την αγαπημένη σας μουσική.

Ξεκινήστε κάποιο άθλημα ως χόμπι, το οποίο απαιτεί κανονική προπόνηση όπως η ξιφασκία, η αναρρίχηση βράχων, η ιππασία ή τα μαθήματα χορού. 

Πηγαίνετε για κολύμπι με τους φίλους ή την οικογένειά σας και σταθερά ορίστε μια απόσταση.

Πάντα να κάνετε διατατικές ασκήσεις για 10 λεπτά πριν την γυμναστική για να προλάβετε την περίπτωση τραυματισμού των μυών ή των συνδέσμων.

Για αυτούς που κάνουν πίσω στη σκέψη της παραδοσιακής άσκησης, υπάρχουν εναλλακτικές που θα βοηθήσουν το σώμα τους να κάψει ενέργεια. Μετατρέψτε τον ελεύθερο χρόνο σας σε περιόδους ενημερότητας για τον οργανισμό σας. 

Πηγαίνετε με το ποδήλατο στο περίπτερο για την Κυριακάτικη εφημερίδα αντί με το αυτοκίνητο. 

Τα Σαββατοκύριακα, μπορείτε να πηγαίνετε για μεγάλες πεζοπορίες. Στην αρχή κάντε το ως περίπατο και σιγά σιγά αποκτήστε ένα τακτικό ρυθμό. 

Τεντώστε και λυγιστέ τους μυς των μηρών των γαμπών και των γλουτών, καθώς δουλεύετε στον υπολογιστή σας ή καθώς παρακολουθείτε τηλεόραση.

Χρησιμοποιήστε τις σκάλες του σπιτιού σας. Ανεβοκατεβείτε τις σκάλες με ρυθμό τρεις με τέσσερις φορές, αρκετές φορές την ημέρα.

Όταν χρησιμοποιείτε το λεωφορείο, κατεβείτε μια στάση νωρίτερα.


Αν σχεδιάζετε να ξεκινήσετε ένα σθεναρό πρόγραμμα γυμναστικής, είναι πάντα αξιοσύστατο να συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας.

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

New Page 2

ΑΡΘΡΑ

ΑΡΘΡΑ
Γιατί όλοι χρειάζονται καλή διατροφή
Η επιτυχής διαχείριση βάρους είναι θέμα σωστών επιλογών
Τακτική άσκηση, το κλειδί για πιο "ζωηρό" σώμα
Έρχεται ο Χειμώνας... και λοιπόν;
Αποφύγετε τις Αρρώστιες του Χειμώνα
Απολαύστε τον καλοκαιρινό ήλιο χωρίς κανένα ηλιακό έγκαυμα!
Ξεφορτωθείτε τα σκουπίδια. Είναι ζήτημα απόφασης!
Αλόη Βέρα, το φυτό που κάνει θαύματα
Μαλλιά... στην τρίχα
Μαλλιά. Οδηγός σωτηρίας για το χειμώνα
Σπιρουλίνα. Το φύκι με τις 100 ουσίες
Τζίνσεγκ. Η ρίζα της ζωής
Προγράμματα Διατροφής - Redukta - Η έξυπνη δίαιτα
Αντιμετωπίστε τη δυσκοιλιότητα
Η φαρμακευτική χρήση των βοτάνων
Βότανα για τη φροντίδα των μαλλιών
Καθαρισμός προσώπου και ντεμακιγιάζ
Η γοητεία δεν έχει ηλικία
Το δέρμα και τα μάτια σας
Πολεμήστε την κυτταρίτιδα
Αιθέρια έλαια για φόρμα και ενέργεια
Ιπποφαές. 190 ωφέλιμα συστατικά σε ένα φυτό!
Σώστε τα μαλλιά σας από την πιτυρίδα
Πιάστε την ομορφιά στον ύπνο
Αγκινάρα. Πολύτιμο φάρμακο για το συκώτι και τη χολή
Η επιστήμη πίσω από τα μαλλιά με υγιή εμφάνιση
Conditioners. Μύθοι και πραγματικότητα
Η σωστή φροντίδα για την επιδερμίδα
Ιαματική λάσπη τύρφης. Ομορφαίνει και θεραπεύει
Φροντίδα σώματος κατά την διάρκεια του χειμώνα
Μαύρο κύμινο. Το λάδι των Φαραώ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

New Page 2

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

New Page 2

New Page 2

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

New Page 2

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

New Page 2

 

....

....